Godnatt Alice


Alice har till och från varit väldigt gnällig på kvällarna. 
Jag har hela tiden haft känslan av att det handlar om att hon är övertrött. Dem senaste nätterna hár vi nattat henne i sin egen säng (cribben) vid 18.30, hon har fått legat på mage. 
Och vilken skillnad, hon har slocknat på 2min vaknat för amning var 4e timma sen velat gått upp vid 08.00.
Det är nämligen vid 18.30 ca som hon börjat stöka... Hon brukar ju somna med oss insidan men sover bara korta stunder och är gnällig så detta har ju varit succé än så länge. Vi får hålla tummarna att det håller i sig.

Det enda jobbiga med att hon ligger på mage är oron, jag springer lite som en jojo tills vi själva går och lägger oss. På natten så lägger jag henne på rygg efter amning för då sover hon mycket djupare.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback