Tiden går..

..och vissa dagar känner jag att jag inte hinner med något annat än att vara mamma.
Det är underbart, jag klagar absolut inte! Men jag är en människa som behöver egen tid och den snor jag åt mig på kvällarna. Det har blivit en del hundträning på senaste, vilket är ett måste med två väldigt aktiva hundar hemma.
 

Påsken helgen är över och den har bjudit på fantastiskt väder och trevligt sällskap! I Lördags var vi hos familjen i stäket.

 

Söndagen var dock en lite segare dag, man orkar helt enkelt inte lika mycket som morsa..
Vi åkte ut till skokloster för att fika med våra fina vänner Fredrik, Josse och Benjamin.
Och äntligen så vågade Andreas fråga Fredrik om han vill bli gudfar till Alice! Vilket han ville!
Känns så himla bra för oss <3
Alice med gudfar :)

Alice med tant Josefine!

Tre dagar har jag haft hästen denna påskhelg, balsam för själen <3

Vår lilla tös bara växer och växer, min kärlek till henne likaså! Obeskrivligt.

 
 


Du och din underbara lilla familj <3 önskar att vi kunde ses varje dag!! Saknar och älskar er <3

2014-04-23 | 20:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback